Kariera

Aktualnie prowadzone rekrutacje

Jeśli Twoją pasją są komputery i rozwiązywanie problemów, masz zmysł techniczny, a jednocześnie dobrze dogadujesz się z ludźmi zapraszamy!

Praca będzie polegać na:

  • przyjmowaniu i rozwiązywaniu zgłoszeń związanych z działaniem i obsługą oprogramowania produkcji CAD Projekt K&A od jego użytkowników (obsługa klienta odbywa się telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, zdalnie na komputerze klienta lub bezpośrednio w siedzibie firmy);
  • raportowaniem błędów oprogramowania;
  • testowanie oprogramowania;
  • nadzorem technicznym nad firmowym sprzętem komputerowym;
  • prowadzeniem wsparcia dla pracowników firmy w zakresie IT.

Wymagania:

  • wykształcenie informatyczne, minimum średnie techniczne;
  • bardzo dobra znajomość konstrukcji komputera i zagadnień sprzętowych IT;
  • bardzo dobra znajomość rodziny systemów operacyjnych Windows;
  • umiejętność konfiguracji komputera od strony sprzętowej i programowej;
  • wysokie umiejętności analityczne;
  • znajomość języka angielskiego;
  • dodatkowym autem będzie znajomość aplikacji CAD Decor, CAD Kuchnie lub CAD Decor PRO lub innego oprogramowania typu CAD.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat w stabilnej firmie;
  • odpowiedzialne i samodzielne zadania;
  • wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • spokojne i przyjazne miejsce pracy.

Firma CAD Projekt K&A, wiodąca firma w branży komputerowego wspomagania projektowania wnętrz z 27 letnią tradycją, autor/twórca programów m.in.: CAD Decor PRO, CAD Decor oraz CAD Kuchnie, poszukuje team lidera zespołu eksperckiego.

Miejsce pracy: Biuro mieści się na terenie Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego

Poszukujemy „FIRMOWEJ GWIAZDY”, z medialną duszą, życiowym zacięciem i determinacją. Jeżeli masz charyzmę i jesteś otwarta/y na nowe możliwości, a projektowanie wnętrz to Twoja pasja, to będziesz się u nas czuł/a jak ryba w wodzie.

 

Opis stanowiska

  • Głównym obszarem zadań powierzonym osobie na tym stanowisku będzie rozwój nowo powstającego działu firmy oraz prowadzenie działań promocyjnych/eksperckich w zakresie: przygotowywania contentu związanego z materiałami wizualnymi oraz video dotyczącymi renderingu oraz obsługi programów firmy CAD Projekt K&A
  • prezentowania treści dotyczącej działania i użytkowania wyżej wspomnianych programów do projektowania wnętrz
  • udziału w wystąpieniach online oraz stacjonarnych spotkaniach (prezentacje programów podczas wydarzeń branżowych tradycyjnych i online, Webinary, Q&A oraz inne działania)
  • kreowanie samodzielnych treści związanych z programami do projektowania wnętrz

Wymagania

  • znajomość renderingu poparta doświadczeniem i portfolio (min. 10 wizualizacji)
  • średnie umiejętności i doświadczenie w projektowaniu wnętrz (w naszych programach lub konkurencyjnych)
  • medialność poparta min. rocznym doświadczeniem w wystąpieniach tradycyjnych i online dla grupy co najmniej 50 osób
  • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
  • znajomość trendów panujących we wnętrzach
  • co najmniej 2 lata doświadczenia w zarządzaniu mały zespołem (min. 3-osobowy)
  • doskonała samoorganizacja i organizacja pracy zespołu rozproszonego
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkoma projektami w tym samym czasie
  • ścisła współpraca z działem szkoleniowym, marketingowym i handlowym

Oferujemy

  • kreatywne i dynamiczne środowisko pracy
  • swobodę w realizacji nowych projektów
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
  • atrakcyjne wynagrodzenie (szczegółów dowiesz się na pierwszej rozmowie kwalifikacyjnej)
  • stabilny etat w sympatycznym i młodym zespole
  • zajęcia z jogi na miejscu i online oraz imprezy firmowe też mamy 😉

 

Jeżeli jesteś osobą, która interesuje się designem i projektowaniem wnętrz, miałeś/aś do czynienia z renderingiem oraz narzędziami do tworzenia wizualizacji fotorealistycznych, biegle posługujesz się językiem polskim i jesteś w stanie pociągnąć za sobą tłumy podczas prezentacji i rozmów prosimy o Twoją aplikację oraz portfolio (min. 10 wizualizacji).

Aktualnie prowadzone rekrutacje

CAD Projekt K&A to polska firma, która od 27 lat tworzy oprogramowanie do projektowania wnętrz, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu i PR

Miejsce pracy: Poznań

OPIS STANOWISKA

Głównym obszarem zadań powierzanym osobie na tym stanowisku będzie:

  • Wsparcie działań z zakresu komunikacji zewnętrznej, w tym tworzenie materiałów i redagowanie treści (internet, www, kampanie e-mail marketingowe, social media, media branżowe) – mile widziana znajomość podstawowych zasad SEO
  • Tworzenie raportów z danymi statystycznymi na podstawie Google Analytics i wewnętrznych narzędzi
  • Obsługa i aktualizacja stron internetowych (WordPress, Jomla, autorski CMS)
  • Tworzenie prezentacji, raportów, materiałów graficznych
  • Tworzenie zestawień informacji (monitoring mediów i konkurencji, research branżowy)
  • Udział w organizacji eventów (online i offline) firmowych
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii medialnych
  • Przygotowanie i wdrażanie kampanii PR oraz planów marketingowych przy współpracy z Marketing&PR Managerem
WYMAGANIA
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. dwa lata) bądź wykształcenie wyższe kierunkowe
  • Znajomość programów do e-mail marketingu (GetResponse, Fresh mail lub pokrewne)
  • Zainteresowanie marketingiem&designem
  • Znajomość narzędzi marketingowych, zwłaszcza marketingu internetowego (w tym marketing automation)
  • Zdolności copywriterskie
  • Samodzielność i kreatywność
  • Zdolności analitycznego myślenia (znajomość mechanizmów Google Analytics)
  • Umiejętność efektywnej pracy w zespole
  • Podstawowa znajomość programów graficznych oraz oprogramowania do tworzenia video (nie jest to warunek konieczny)
  • Język angielski na poziomie średniozaawansowanym
  • Gotowość do wyjazdów na targi, konferencje (ok. 5 wyjazdów w roku)
OFERUJEMY
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Otwartość na Twoje pomysły i ich realizację
  • Szkolenie z programów do projektowania wnętrz
  • Szkolenia marketingowe
I CO DALEJ?

Najlepsi kandydaci otrzymają zadania do rozwiązania w siedzibie firmy. Ostatnim etapem rekrutacji jest rozmowa z przyszłym przełożonym – Marketing&PR Managerem oraz przedstawicielem zarządu.

Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie zastrzegamy możliwość odpowiadania tylko na wybrane aplikacje. Rekrutacja prowadzona jest w formie stacjonarnej.

CAD Projekt K&A to polska firma, która od 25 lat tworzy oprogramowanie do projektowania wnętrz, poszukuje osoby na stanowisko:

Programista C++

Miejsce pracy: Poznań

Może pora coś w życiu zmienić?
Pracujesz w domu i czujesz, że chcesz wyjść do ludzi?
Albo przytłacza Cię korporacyjna biurokracja? Zapraszamy do nas! 

Całą organizację tworzy ok 50 osób, które cenią sobie kontakt bezpośredni, wymianę doświadczeń i rodzinną atmosferę. Siedziba firmy znajduje się na terenie Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego. Może nieco na uboczu, ale bliskość terenów zielonych świeże powietrze i cisza za oknem z pewnością to wynagrodzą. Oprogramowanie do projektowania, które u nas powstaje, sprzedawane jest na całym świecie. Programowanie w naszym zespole to coś więcej niż aktualizowanie sterownika do mikrofalówki. Wspólnie budujemy program, który jest konkurencją dla światowej czołówki programów do projektowania wnętrz.

ZADANIA
  • tworzenie programu do projektowania wnętrz wraz z doświadczonym zespołem programistów
  • optymalizowanie istniejącego kodu
  • wdrożenie projektowanych rozwiązań
OFERUJEMY
WYMAGANIA
  • dobre posługiwanie się językiem C/C++, OpenGL
  • umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie  umożliwiającym komunikację i posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • znajomość biblioteki stl
  • mile widziana znajomość systemu Git
  • doświadczenie w programowaniu w języku C/C++, również niekomercyjne

stałe zatrudnienie
w stabilnej firmie

elastyczne
godziny pracy

pracę w zespole
doświadczonych programistów

realizację ciekawych
projektów graficznych

atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne
do umiejętności

spokojne miejsce pracy wśród miłych ludzi

praktykę jogi 2x
w tygodniu

Jeśli Twoją pasją są komputery i rozwiązywanie problemów, masz zmysł techniczny, a jednocześnie dobrze dogadujesz się z ludźmi zapraszamy!

Praca będzie polegać na:

  • przyjmowaniu i rozwiązywaniu zgłoszeń związanych z działaniem i obsługą oprogramowania produkcji CAD Projekt K&A od jego użytkowników (obsługa klienta odbywa się telefonicznie, za pośrednictwem poczty e-mail, zdalnie na komputerze klienta lub bezpośrednio w siedzibie firmy);
  • raportowaniem błędów oprogramowania;
  • testowanie oprogramowania;
  • nadzorem technicznym nad firmowym sprzętem komputerowym;
  • prowadzeniem wsparcia dla pracowników firmy w zakresie IT.

Wymagania:

  • wykształcenie informatyczne, minimum średnie techniczne;
  • bardzo dobra znajomość konstrukcji komputera i zagadnień sprzętowych IT;
  • bardzo dobra znajomość rodziny systemów operacyjnych Windows;
  • umiejętność konfiguracji komputera od strony sprzętowej i programowej;
  • wysokie umiejętności analityczne;
  • znajomość języka angielskiego;
  • dodatkowym autem będzie znajomość aplikacji CAD Decor, CAD Kuchnie lub CAD Decor PRO lub innego oprogramowania typu CAD.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat w stabilnej firmie;
  • odpowiedzialne i samodzielne zadania;
  • wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • spokojne i przyjazne miejsce pracy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.” Zapewniamy całkowitą dyskrecję.
Dziękujemy za wszystkie nadesłane zgłoszenia. Jednocześnie zastrzegamy możliwość odpowiadania tylko na wybrane aplikację.

Aplikuj już dziś!

Kliknij tutaj, aby wysłać nam swoje CV i list motywacyjny. Uwaga: w temacie maila napisz, na którą pozycję aplikujesz