Wsparcie techniczne

INFORMUJEMY, ŻE W DNIACH 24.12. (WIGILIA) ORAZ 31.12. (SYLWESTER)
FIRMA BĘDZIE NIECZYNNA.

Uwaga!

W związku z modernizacją poczty elektronicznej CAD Projekt K&A, od godziny 15:00 dnia 13 lutego 2020, czasowo nie będziemy mieli dostępu do poczty elektronicznej. W związku z tym we wskazanym czasie nie będziemy odbierać i wysyłać wiadomości email. Mogą wystąpić czasowe problemy z dostarczaniem wiadomości na nasze adresy (dotyczy to również wszystkich formularzy zgłoszeniowych dostępnych na naszej stronie internetowej). W przypadku wystąpienia problemów z nadaniem do nas wiadomości prosimy o ponowienie próby wysłania dnia następnego albo w poniedziałek. Przepraszamy za utrudnienia.

Skontaktuj się z nami!

Z naszym wsparciem technicznym można kontaktować się telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Przed kontaktem z serwisem prosimy o przygotowanie oznaczenia klucza USB.

Komunikaty serwisowe dla klientów:

Najczęściej powstawanie tak zwanych szumów w renderze Path tracing spowodowane jest niewłaściwym użyciem emiterów, bądź ich celowym przysłonięciem innym obiektem przy relatywnie niskim próbkowaniu na piksel, mając na uwadze wymogi danej sceny. Zobacz dokument, zawierający omówienie problemu.

Po aktualizacji systemu Windows 10 w wersji 2004 do kompilacji 19041.* pojawiły się problemy z wyświetlaniem konwertowanych modeli. Są one zniekształcone lub brakuje ich całkowicie. Problemom może towarzyszyć komunikat „Invalid floating point operation”.
Zmodyfikowaliśmy działanie konwertera tak, aby opisane sytuacje nie występowały. W celu rozwiązania problemu prosimy o przeprowadzenie aktualizacji programu.

Najprawdopodobniej problem spowodowany jest funkcjonowaniem programu antywirusowego Avast i zapisem pdf’a na pulpit bądź do innego skanowanego folderu. Sugerujemy zapisywać pdf’y w innej lokalizacji niż pulpit. Najlepiej na innej partycji dysku. Druga możliwość to wyłączenie programu antywirusowego.

Serwis i wsparcie techniczne

pracuje w godzinach: od 8.00 do 17.00,
od poniedziałku do piątku

e-mail: pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 642 90 82

O

ferujemy specjalistyczne oprogramowanie, dlatego w trakcie jego użytkowania można liczyć na fachową wiedzę i doświadczenie pracowników CAD Projekt K&A.

W strefie projektanta znajdziecie centrum wiedzy i filmy instruktażowe oraz szereg innych zagadnień dotyczących obsługi i pracy w naszych programach. Zachęcamy do zapoznania się z udostępnionymi informacjami. Ponadto na podstronie FAQ przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz rozwiązanie większości znanych nam problemów.

Nasz serwis jest również do Państwa dyspozycji w celu rozwiązania konkretnego problemu. Serwis nie ma jednak możliwości uczenia obsługi programu telefonicznie i on-line. CAD Projekt K&A zakończył także wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania. Najskuteczniejsza metoda kontaktu z naszym wsparciem technicznym to wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego.