Wsparcie techniczne

Uwaga!

W związku z modernizacją poczty elektronicznej CAD Projekt K&A, od godziny 15:00 dnia 13 lutego 2020, czasowo nie będziemy mieli dostępu do poczty elektronicznej. W związku z tym we wskazanym czasie nie będziemy odbierać i wysyłać wiadomości email. Mogą wystąpić czasowe problemy z dostarczaniem wiadomości na nasze adresy (dotyczy to również wszystkich formularzy zgłoszeniowych dostępnych na naszej stronie internetowej). W przypadku wystąpienia problemów z nadaniem do nas wiadomości prosimy o ponowienie próby wysłania dnia następnego albo w poniedziałek. Przepraszamy za utrudnienia.

Skontaktuj się z nami!

Z naszym wsparciem technicznym można kontaktować się telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Przed kontaktem z serwisem prosimy o przygotowanie oznaczenia klucza USB.

Komunikaty serwisowe dla klientów:

Najnowsza wersja konwertera do wykonywania konwersji plików wymaga nowszych wersji środowiska VC Redist. W przypadku jej braku przy próbie konwersji pojawi się błąd „Nie można kontynuować wykonywania kodu, ponieważ nie znaleziono obiektu VCRUNTIME140_1.dll”.
W celu rozwiązania problemu prosimy wyłączyć program i uruchomić aktualizator internetowy za pośrednictwem skrótu dostępnego na pulpicie. Aktualizator doinstaluje niezbędne składniki systemowe. Instalacja na zakończenie może wymagać ponownego uruchomienia komputera. Prosimy je wykonać.

Serwis i wsparcie techniczne

pracuje w godzinach: od 8.00 do 17.00,
od poniedziałku do piątku

e-mail: pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 642 90 82

O

ferujemy specjalistyczne oprogramowanie, dlatego w trakcie jego użytkowania można liczyć na fachową wiedzę i doświadczenie pracowników CAD Projekt K&A.

W strefie projektanta znajdziecie centrum wiedzy i filmy instruktażowe oraz szereg innych zagadnień dotyczących obsługi i pracy w naszych programach. Zachęcamy do zapoznania się z udostępnionymi informacjami. Ponadto na podstronie FAQ przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz rozwiązanie większości znanych nam problemów.

Nasz serwis jest również do Państwa dyspozycji w celu rozwiązania konkretnego problemu. Serwis nie ma jednak możliwości uczenia obsługi programu telefonicznie i on-line. CAD Projekt K&A zakończył także wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania. Najskuteczniejsza metoda kontaktu z naszym wsparciem technicznym to wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego.