Wsparcie techniczne

INFORMUJEMY, ŻE W DNIU 17.09.2021
WSPARCIE TECHNICZNE BĘDZIE PRACOWAĆ DO GODZINY 14.00!

Skontaktuj się z nami!

Z naszym wsparciem technicznym można kontaktować się telefonicznie, drogą mailową lub za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego. Przed kontaktem z serwisem prosimy o przygotowanie oznaczenia klucza USB.

W przypadku wystąpienia problemów z funkcjonowaniem naszych produktów prosimy upewnić się, że Państwa program ma wszystkie niezbędne aktualizacje. Możliwe, że Państwa problem został już rozwiązany. W celu stwierdzenia, czy Państwa program jest aktualny prosimy porównać numer widoczny w prawym górnym rogu okna wizualizacji z ostatnią oficjalną wersją programu 3.3.1.78 (CAD Decor PRO, CAD Decor) / 7.3.1.78 (CAD Kuchnie).

Komunikaty serwisowe dla klientów:

W celu usunięcia problemu prosimy o ponowne przeprowadzanie aktualizacji programu uruchamiając aktualizator ręcznie np. za pośrednictwem dostępnego na pulpicie skrótu.

W celu usunięcia problemu prosimy o ponowne przeprowadzanie aktualizacji programu uruchamiając aktualizator ręcznie np. za pośrednictwem dostępnego na pulpicie skrótu.

Najczęściej powstawanie tak zwanych szumów w renderze Path tracing spowodowane jest niewłaściwym użyciem emiterów, bądź ich celowym przysłonięciem innym obiektem przy relatywnie niskim próbkowaniu na piksel, mając na uwadze wymogi danej sceny. Zobacz dokument, zawierający omówienie problemu.

Serwis i wsparcie techniczne

pracuje w godzinach: od 8.00 do 17.00,
od poniedziałku do piątku

e-mail: pomoc@cadprojekt.com.pl
tel. +48 61 662 38 83

O

ferujemy specjalistyczne oprogramowanie, dlatego w trakcie jego użytkowania można liczyć na fachową wiedzę i doświadczenie pracowników CAD Projekt K&A.

W strefie projektanta znajdziecie centrum wiedzy i filmy instruktażowe oraz szereg innych zagadnień dotyczących obsługi i pracy w naszych programach. Zachęcamy do zapoznania się z udostępnionymi informacjami. Ponadto na podstronie FAQ przygotowaliśmy dla Państwa odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz rozwiązanie większości znanych nam problemów.

Nasz serwis jest również do Państwa dyspozycji w celu rozwiązania konkretnego problemu. Serwis nie ma jednak możliwości uczenia obsługi programu telefonicznie i on-line. CAD Projekt K&A zakończył także wsparcie techniczne aplikacji CAD Decor 1.9, CAD Kuchnie 5.6 oraz starszych wersji oprogramowania. Najskuteczniejsza metoda kontaktu z naszym wsparciem technicznym to wypełnienie Formularza Zgłoszeniowego.